centered hending


name نا مهربون
lest name
نا مهربون


هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..

نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..

چــــیزی جــــ ـــ ـز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ـــ ـ ..

هر روز تكراريست

صبح هم ماجرای ساده ایست

گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند


رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا

 

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!

آن شب ...

که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را ...

تماشا می کرد ...

 
آن شب که شب پره ها ..

عاشــقـــانه تر ..
 

 
نــــور را می جســـتند ...!
 

 
و اتاقم ..
 


سرشار از عطر بوسه و ترانه بود... !

دانستم..


تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی...!

این روزها

آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را

فرصتی برای

خشک شدن نیست

همیشــــ ـــ ـه از آمدن ِ نــ بر سر کلماتــــــ ـــ ـ مـی ترسیــدَم !

نـ داشتن ِ تو ...نـ بودن ِ تو ...

نـ ماندن ِ تو ...

.

.

.

کــاش اینبــار حداقل دل ِ واژه برایــــ ـــ ـم می سوختـــــ ـــ ـ

و خبــری مـی داد از

نـ رفتن ِ تـــو ..

کاش میدانستی

لحظه هایم

بی تو تنهاست....

 

" بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..

بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ

با این همه بنــد

چه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم" ..

هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی،


نمی توانم نفس بکشم!

عجب نفس گیر است

هوایِ بی توئی!


میدانی تنهایی


کجایش درد دارد !!؟

انکارش ...



من تو را نمی سرایم !..

تو ...

خودت در واژه ها می نشینی ..!

خودت قلم را وسوسه می کنی !!

و شعر را بیدار می کنی !!

گـل یا پــوچ؟

دستتــــــ را باز نکن، حســم را تباه مکــن

بگذار فقط تصــــــور کنم ..

که در دستانتــــ

برایـــم کمی عشق پنهـــان است ..


 

" تـــو "

دو حرفـــــــــ ــــــ ــــ بیشتر نیســـت ،

کلمه ی کـــوتاهی

کـــــ ـــ ـه برای گفتنش ..

جانم به لبــــــ ـــ ـ رسید و

ناتمـــــ ــــ ــام ماند ..*


 

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!



فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے ...!

یا ...

نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

دلــــــــــــــم.....!!!



امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد

یا باید خانه مان را عوض کنم

یا پستچی را

تو که هر روز برایم نامه می نویسی .... مگه نه ؟!!



نظرات شما عزیزان:

دختر جهنمي
ساعت16:02---11 خرداد 1391
سلام
*
وب خوشمل و ناسي داري
*
شوستش داشتم
*
پيش ما بيا
*
منتظرم عسيسم


اسیل
ساعت13:14---1 خرداد 1391
مرسی فرشاد جون خیلی خوشم اومد دوستت دارم

مجنون
ساعت22:42---29 ارديبهشت 1391
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


نیلوفر
ساعت10:27---28 ارديبهشت 1391
°°°°°°°°°°°°|/

°°°°°°°°°°°°|_/

°°°°°°°°°°°°|__/

°°°°°°°°°°°°|___/

°°°°°°°°°°°°|____/°

°°°°°°°°°°°°|_____/°

°°°°°°°°°°°°|______/°

°°°°°°______|_______________

~~~~/____________________\~~~~

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨� �¨`*•~-.¸,.-

آپم .... زود بیاااااا منتظرتم دوست مهربونم


۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت17:27---26 ارديبهشت 1391
سلامــــــــ عزیزمـــــــ
من آپم بدو بیا منتظرمـــــــــ
راستی پست قشنگی گذاشتی موفق باشی گلم


farzane
ساعت15:41---20 ارديبهشت 1391
salam.duste man.mamnun ke bem sr zadi.alanam apam khasti biamovafagh bashi

sara
ساعت14:07---19 ارديبهشت 1391
سلام دوس داشتي به من سر بزن داستان زندگيه خودمو عشقمو گذاشتم نظر يادت نره

farzane
ساعت21:58---18 ارديبهشت 1391
upaaaaaaaaaaam biaaaaaaaaa duste man.webeto dus daram

farzane
ساعت21:58---18 ارديبهشت 1391
upaaaaaaaaaaam biaaaaaaaaa duste man.webeto dus daram

farzane
ساعت21:58---18 ارديبهشت 1391
upaaaaaaaaaaam biaaaaaaaaa duste man.webeto dus daram

farzane
ساعت21:58---18 ارديبهشت 1391
upaaaaaaaaaaam biaaaaaaaaa duste man.webeto dus daram

farzane
ساعت21:58---18 ارديبهشت 1391
upaaaaaaaaaaam biaaaaaaaaa duste man.webeto dus daram

farzane
ساعت21:57---18 ارديبهشت 1391
upaaaaaaaaaaam biaaaaaaaaa duste man.webeto dus daram

farzane
ساعت21:57---18 ارديبهشت 1391
upaaaaaaaaaaam biaaaaaaaaa duste man.webeto dus daram

vafa
ساعت18:21---17 ارديبهشت 1391
خیلی زیبا و دلنشین بود
هر چه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند


sajad
ساعت20:00---16 ارديبهشت 1391
سلام داداش عکسای قشنگی گذاشتی بازم بهم سر بزن دوستان شما هم بهم سر بزنین

sara
ساعت15:03---16 ارديبهشت 1391
عكساي زيبا گذاشتي

nafiseh
ساعت0:46---16 ارديبهشت 1391
salam jaleb bod vaght kardi ye sari ham be man bezan

مجنون
ساعت22:11---15 ارديبهشت 1391
سلام دوسته عزیز ممنون که بهم سر زدی...تو هم وبه خوب و جالبی داری باید افرین بگم بهتو ایان وبت...من زود زود اپ میکنم اگه دوس داشتی زود زود بهم سر بزن..بازم خوش باشی بای بای

لیلا
ساعت22:08---15 ارديبهشت 1391
دوستی نعمت گرانبهائی است

خوشبختی رادوبرابر می کند

وبه بدبختی تخفیف میدهد.

سلام دوست عزیز. وب زیبایی داری.
موفق باشی.


mitra
ساعت21:34---15 ارديبهشت 1391
unja faghat ax mizaram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 15 ارديبهشت 1398برچسب:,

|
 


سلام من محمد حسین هستم امیدوارم از وپم راضی باشید نضر یادتون نره من بیشتر مواقع نیستم میتونید با این شماره خبرم کنید 9398011468

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

محمد حسین

 

دی 1400
شهريور 1395
تير 1394
فروردين 1392
اسفند 1391
آذر 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391

 

دل تنگی
رفتنی شدم
درد دل
سال تحویل نوروز 1392
عاشقانه ها
غم
زمونه
عشق من رویای شبانه
حس قشنگ با تو بودن
غزلگردی
رویای شیرین
داستان کوتاه
عاشقانه ....
مشاور
سری جدید عکس های عاشقانه خرداد ماه ۹۱
ایرانشهر انلاین
هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..
به عشق تو زنده هستم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نا مهربون و آدرس mohammad-hossen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هندوانه قاچ کن
ایرانشهر انلاین
ردیاب خودرو

 

شبهای تنهایی
ساحل بارونی
دنیای من امین
ماندگار
شراب عشق
منو زدی به طوفان خودت گرفتی آروم
حرفای دل من
بی وفا
اگه نیای تو پشیمون میشی
eshgheman
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 30648
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

دریافت همین آهنگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->